Review: Otterbox

IMG_1753Vandaag heb ik weer een review voor jullie! Ik mocht namelijk van de site www.gsmpunt.nl een telefoon hoesje testen! Ik ontving de Otterbox. Deze hoesjes zijn erg stevig en geven je mobiel een goede bescherming.
Gsmpunt heeft een ruim aanbod in telefoon accessoires, voor heel veel soorten en merken mobiels kan je er wel accesoires en telefoon hoesjes vinden! Ik heb zelf de iPhone 5 en was zelf erg benieuwd naar de Otterbox omdat ik er veel goede verhalen over had gehoord!

IMG_1750Ik heb de roze met paarse otterbox mogen ontvangen. Wat een prachtig hoesje! Ik ben heel erg blij met de kleur. Echt een kleur die bij mij past. Het hoesje sluit goed af om de mobiel heen, waardoor je een goede bescherming krijgt. Het is dus een hoesje met een zeer goede kwaliteit!

De Otterbox kost €34,95 en kun je hier bestellen. Daarnaast heeft gsmpunt nu ook voor de samsung galaxy 6 edge plus hoesjes!

Kortom: ik ben erg blij met mijn nieuwe hoesje, Zeker een hele goede kwaliteit!

Liefs,
Janneke

Een gedachte over “Review: Otterbox

Geef een reactie

