Weekdiary #1

IMG_1470Hey allemaal! Vandaag heb ik voor jullie mijn allereerste weekdiary! Het leek me leuk om mijn week met jullie te delen. Deze was best wel rustig daarom heb ik ook niet heel veel foto’s, maar ik hoop dat jullie het wel leuk vinden! Kijk maar mee naar mijn week!

Zondag 09 augustus

Zondag is meestal mijn knutselmiddagje. Vandaag was mijn beste vriendin er ook en hebben we samen een planning voor deze week gemaakt en zijn we in ons smashbook bezig geweest.

IMG_1445 IMG_1448 IMG_1468 IMG_1470 IMG_1471
Samen hebben we wat geknutseld. Ik laat met opzet geen foto’s van mijn smashbook zien, hier wil ik graag een speciaal artikel aan wijden als ik wat meer pagina’s af heb. Mijn planning maak ik op de manier van Mascha van Beautygloss, ik vind het er namelijk heel vrolijk uit zien! En omdat ik genoeg washitape heb, kan ik er net zo goed gebruik van maken. Verder hebben we mijn hond, Nora, uitgelaten.

Maandag 10 augustus & Dinsdag 11 augustus

Deze twee dagen was ik bij mijn vriend. Nu we nog eventjes vakantie hebben geniet ik er nog even van, straks hebben we – als het goed is – beide stage waardoor we elkaar niet zo vaak meer zien. Daarnaast heb ik ook nog een bijbaantje waardoor weekends ook al moeilijk word. Ik heb hier geen foto’s van, ook puur dat ik moet wennen om mijn weekdiary bij te houden. Mijn excuses. Wel heb ik deze foto van dinsdagavond toen ik thuis kwam.

IMG_1515Mijn kabel die ik heb gewonnen op een blog was binnen! Dankjewel Donna Luisa, ik ben er heel blij mee!

Woensdag 12 augustus

Vandaag heb ik gewerkt van 09:00 tot 18:00. Na het werk hebben mijn zus en mijn moeder mij opgehaald. We zijn toen bij de kruidvat geweest omdat er extra korting was. Ook heb ik van mijn moeder nog een cadeautje gekregen waar ik nu al mijn washi in bewaar.

IMG_1523 IMG_1525
Bij de kruidvat heb ik reinigingsspul van nivea gekocht, washistickers en een kladblok met een aantal achtergrondjes die ik ga gebruiken voor in mijn smashbook. Al mijn washitape paste maar net in het doosje, er kan nu helaas niks meer bij.

Donderdag 13 augustus

IMG_1543 IMG_1544  IMG_1554
Vandaag was ik weer samen met mijn vriend. We hebben samen gezwommen en gepicknickt in zijn achtertuin. Het was super leuk en gezellig. Helaas was het water wel wat koud, maar dat komt omdat t ook een sloot is met veel bomen er om heen. Hierdoor scheen er niet veel zon op het water, maar dat maakt niks want het was toch super leuk en gezellig! Toen ik ’s avonds thuis kwam zag ik dat mijn visitekaartjes van webprint waren aangekomen. Yes! Hier volgt uiteraard nog een artikel over.

Vrijdag 14 augustus

Vandaag heb ik even veel spulletjes gehaald voor mijn smashbook. ’s Avonds moest ik werken van 18:00 tot 21:00.

Schermafbeelding 2015-08-16 om 01.52.54 IMG_1565
IMG_1572 IMG_1573
IMG_1575 IMG_1578
Zoals je kan zien heb ik echt heel veel spulletjes gekocht… Maar ik ben er ontzettend blij mee! Ik ben druk bezig met ‘smashen’ en als ik wat pagina’s heb, dan laat ik ze zeker nog eens zien in een speciaal artikel! Ik kocht daarnaast ook een netflix cadeaukaart voor mijn broer. Hij is morgen, zaterdag 15 augustus. jarig.  Daarna ben ik mijn lades gaan opruimen en heb al mijn nieuwe spullen er ook bij gedaan. Zo ziet het er al heel geordend uit! Om 16:15 ben ik al gaan eten, pizza! Mijn bus ging namelijk 17:00 en ik begon 18:00 met werken, daarom was ik al vroeg begonnen aan het avondeten. Ik was echt veel te vroeg in de stad, dus besloot ik naar de Xenos te gaan en heb nog meer washi gekocht. Ik heb echt een verslaving…

Zaterdag 15 augustus

Vandaag heb ik gewerkt van 12:00 tot 17:00. ’s Avonds hebben we de verjaardag van mijn broer gevierd. Ook vandaag heb ik niet veel foto’s gemaakt omdat ik het aardig druk had en ’s avonds was het veel te gezellig, dus heb ik er ook niet meer aan gedacht.

IMG_1588
Nog even snel omgekleed voor het werk. Daarna ben ik van 12 tot 17 gaan werken. ’s Avonds was er veel visite thuis, ook kwam mijn vriend langs. Het was een gezellige avond, en nu ga ik snel slapen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik ook wat over mijn dagelijks leven plaats op mijn blog. Ik vind het zelf wel heel erg leuk! Al moet ik nog wel wennen om dagelijks wat foto’s te maken. Maar dat went wel met hoe vaker ik het doe.

Hoe was jullie week?

Liefs,
Janneke

 

5 gedachtes over “Weekdiary #1

  1. Leuk! Ik heb ook zo’n agenda met superveel washitape. Een vriendin van mij en ik doen samen met onze washitape en behalve onze agenda’s hebben we nu ook onze muur met deze tape beplakt 🙂

    Like

Geef een reactie

