Back To School: Rugzak

schooltassen 1Het is alweer bijna zover: back to school… Ik kan echt niet geloven dat de vakantie zo snel ging! Normaal verveelde ik me altijd in de zomervakantie, maar deze keer heb ik dat nog maar 1x gedaan. Maar omdat (voor mij al) de scholen volgende week alweer starten, wil ik jullie nog wat inspiratie geven voor het nieuwe schooljaar. En omdat ik zelf nog geen nieuwe schooltas heb en al veel op internet heb rondgekeken, leek het me leuk om hier een artikel over te schrijven.

Zelf kies ik dit jaar voor een rugzak omdat het veel praktischer is. Het draagt lichter omdat je het gewicht verdeelt over 2 schouders en je rug. En vergeleken met mijn vorige schooltas heeft een rugzak meer ruimte.

schooltas 2Deze tas vond ik erg leuk, blauw met wat bruine details er bij. Ook vind ik de sterretjes een erg leuk patroon voor deze tas. Daarnaast is deze tas ook niet heel erg duur voor een schooltas, namelijk €32,50. Deze tas kun je hier vinden.

schooltas 3Ik ben echt heel erg verliefd op deze tas! Vooral de kleuren vind ik erg mooi! Ook de lederen afwerking vind ik bij deze tas ook heel erg leuk staan. Deze tas kost €63 euro en kan je hier vinden.

Schooltas 4Oke, dit is echt mijn favoriet! Deze wil ik misschien zelf wel kopen als nieuwe schooltas. Die veertjes vind ik echt heel leuk en schattig! Ik vind het juist niet te druk, maar lekker subtiel. Deze tas kost €60 euro en vind je hier.

Schooltas 5Ook deze tas vind ik leuk! Ik denk dat ik vooral van zwart/donker blauw/donker bij een rugzak voor school wel het mooiste vind. Maar de witte lijntjes vind ik ook erg leuk, maar het maakt de tas wel wat druk om naar te zien. Je kan deze tas hier vinden voor €70 euro.

Schooltas 6En tot slot nog deze leuke rugzak. Deze tas vind ik wel wat simpel, blauw met een paar witte stippen, maar toch ook weer leuk! Ik denk dat ik ‘m vooral vanwege de kleur mooi vind. Zeker niet een verkeerde tas om mee naar school te nemen. Hij kost hier €50 euro.

Ik ben zelf nog druk aan t zoeken om een leuke definitieve rugzak voor het nieuwe schooljaar. Ik denk dat ik de zwarte tas met de witte veertjes neem, die was mijn favoriet direct! Als ik een tas heb besteld laat ik dat zeker weten op mijn instagram of twitter account. Ik zou het leuk vinden als je me daar op zou volgen! Ik ben nog niet zo heel actief, maar dat komt zeker wel! Volgen zou ik heel erg waarderen.

Heb jij al een (nieuwe) schooltas?

Liefs,
Janneke.

 

7 gedachtes over “Back To School: Rugzak

  1. Ik hoef over 3 weken pas weer naar school (sorry). Die rugzakken zijn allemaal supertof, ik kan niet kiezen! Ik vind die met die witte lijntjes en die met veertjes wel erg leuk.. Zelf gebruik ik gewoon mijn donkerblauwe Eastpack rugzak van vorig jaar.

    Like

Geef een reactie

