TV series tag

PLLVandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie! De TV series tag, I love series! Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er maar een paar volg… Maar ik vond deze tag zo leuk dat ik hem wel wou invullen!

Wat was de eerste serie die je volgde?
Ik denk dat dit Pretty Little liars is. Hier ben ik vorig jaar mee begonnen en ik kijk het nog steeds.

TWDWat is je favoriete serie ooit?
Hierbij twijfel ik echt… Maar ik denk dat ik toch voor The Walking Dead kies, vooral omdat ik deze serie ook samen met mijn vriend volg en omdat het echt een onwijs goede serie is.

Wie is je favoriete koppel uit een tv serie?
Hmmmm… Ik denk dat ik dan voor Spencer en Toby ga van Pretty Little Liars. Ze hebben al vanaf begin het tweede seizoen een relatie volgens mij, terwijl ik nu in seizoen 6 zit. Ik vind het een leuk stel en erg goed bij elkaar passen!

Met welk personage zou je wel eens op date willen?
Eerlijk gezegd spelen er veel knappe mannen in Pretty Little Liars vind ik, dus dat is erg veel leuke keus, lastig.. Ik denk dat ik dan voor Mike, het broertje van Aria, ga. Ik vind hem namelijk erg knap/schattig, dus een date zou zeker niet verkeerd zijn!

GGWelke serie(s) volg je op dit moment?
Ik volg zelf Pretty Little Liars. Ook ben ik vorige week met Gossip Girl begonnen, tot nu toe een erg leuke serie. Ik heb ook al een paar afleveringen van Breaking Bad gekeken, maar dat moet ik nog steeds weer een keer oppakken. Samen met mijn vriend volg ik nog The Walking Dead, ook echt super leuk!

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Ik zit nu wel aan het einde van Pretty Little Liars, maar als het goed is komen er meer afleveringen. Voor de rest ben ik nog maar in het begin van een aantal series, dus ik zou het zo echt niet weten.

BBWelke serie wil je nog graag zien?
Ik wil heel graag Breaking Bad weer oppakken, zoveel heb ik nog niet gekeken. Ik zit nog ergens in seizoen 1.

Heb je al eens een serie (of enkele afleveringen) herbekeken?
Ja. Van Pretty Little Liars. Omdat het nogal even duurde voordat er nieuwe afleveringen kwamen ben ik een paar seizoenen gaan herbekijken.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
Breaking Bad dus. Maar ik wil dit wel graag weer oppakken binnenkort. Ik vind de eerste afleveringen niet echt leuk, ik heb niet echt het gevoel dat ik door wil kijken. Maar omdat veel mensen het een erg leuke serie vinden, ben ik toch wel erg benieuwd!

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?
De series die ik tot nu toe heb gekeken en waar ik de personages goed van ken, zou ik met niemand willen ruilen. Ik wil geen enge stalker of de hele dag in angst leven voor zombies.

Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden. Neem hem gerust over! Misschien dat ik zo nog leuke ‘nieuwe’ series leer kennen! 🙂

Wat is jouw favoriete serie?

7 gedachtes over “TV series tag

  1. Ik vind The Walking Dead ook echt zo leuk, je hebt echt een band met al die personages maar ze kunnen tegelijkertijd ook opeens BAM dood zijn. Emotionele achtbaan die serie haha.

    Like

Geef een reactie

