Goals of August

august 2Hello August! Juli wat ging je snel voorbij… Ik heb veel leuke dingen kunnen doen in Juli en daar ben ik erg dankbaar voor. In deze nieuwe maand, augustus 2015, hoop ik dat ik weer hele leuke dingen mag beleven! Maar om daar nog een extraatje aan te geven, wil ik ook doelen opstellen voor deze maand.

Afgelopen maand ben ik deze blog begonnen waar ik echt super blij mee ben! Mijn eerste doel van deze maand heeft namelijk ook met mijn blog te maken.

Goals of August 21. Deze maand wil ik namelijk veel voor mijn blog doen. En wat bedoel ik daar nou mee? Ik wil graag veel gaan bloggen, veel artikelen maken, onder andere wel vooruit werken, nieuwe en unieke ideeΓ«n en posts maken. Ik wil er namelijk voor zorgen dat ik dan goed het nieuwe schooljaar in kan gaan met veel inspiratie voor mijn blog zodat ik het wel kan combineren.

En daarbij komen we ook bij het tweede doel van deze maand:

school2. Goed het nieuwe schooljaar ingaan. Wat momenteel nog niet er zo uit ziet, aangezien ik nog (steeds) geen stageplek heb. Ik heb al 2 gesprekken gehad bij 2 verschillende bedrijven maar helaas. Daardoor voelt het ook alsof ik een beetje faal omdat de tijd dringt, terwijl het niet eens aan mijzelf persoonlijk ligt. Maar ik hoop dat ik snel een stageplek mag vinden en dat ik het er naar mijn zin ga hebben.

Ook wil ik zo graag mijn creativiteit weer eens gebruiken! Zaterdag konden jullie mijn artikel over smashbook inspiratie vinden.

smashbook 63. Een smashbook beginnen. Wow wat wil ik dit graag! Ik heb echt de drang om zo snel mogelijk te beginnen! Ik moet alleen nog even wat leuke spulletjes aanschaffen. Maar het liefst wacht ik eerst nog even op mijn loon aangezien ik afgelopen maand al heel veel geld heb uitgegeven. Maar stay tuned! Want ik ga mijn creaties zeker met jullie delen!

Goals of August 3

4. Doordat ik vorige maand veel heb uitgegeven wil ik nu graag mijn geld zoveel mogelijk gaan sparen. Van mezelf mag ik wel wat uitgeven, maar ik wil ook wat overhouden en sparen voor de toekomst. Ik wil graag sparen voor rijlessen en natuurlijk voor ‘later’ als ik uit huis ga. Wat denk ik maximaal zo’n 5 jaartjes nog duurt als het lukt.

En dan tot slot mijn laatste doel, mijn kamer.

Goals of August 15. Soms kan het wel een bende zijn. Opzich houd ik daar echt niet van, maar opruimen is dan ook niet mijn hobby. Toch wil ik als doel van deze maand toevoegen: mijn kamer opruimen en ordenen. Het liefst wil ik dit dan ook onderhouden, zodat het als het ware altijd netjes is. Ik hoop dat het me gaat lukken, want een geordende en mooie kamer is eigenlijk veel fijner dan allemaal troep.

Dit waren mijn 5 doelen voor de maand Augustus. Ik hoop dat ze allemaal gaan lukken! Ik ga in ieder geval erg mijn best doen, dus ik denk dat het wel goed komt. πŸ˜‰

Heb jij ook doelen voor deze maand?

Liefs,
Janneke.

10 gedachtes over “Goals of August

Geef een reactie

